Seuran kevätkokous 16.4.2024 klo 18.30

2.4.2024

Seuran sääntömääräinen kevätkokous järjestetään tiistaina 16.4.2024 klo 18.30 alkaen Metsäpirtillä, Turaniementie 61, 04370 Rusutjärvi.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Äänioikeuden tarkastamiseksi kokoukseen on ennakkoilmoittautuminen oheisella lomakkeella maanantaihin 15.4. mennessä. Kokouksessa äänioikeutettuja ovat 2024 jäsenmaksunsa maksaneet, 15 vuotta täyttäneet jäsenet, kunniajäsenet ja kunniapuheenjohtajat.

Mahdolliset ylimääräiset kokouksessa käsiteltävät asiat tulee saattaa johtokunnan tietoon kirjallisesti viimeistään maanantaina 8.4.2024.

Klo 18 alkaen on mahdollista seurata ampumahiihtojaoston kauden päätöstilaisuutta.

Esityslista:

1.               Kokouksen avaus

2.               Kokouksen järjestäytyminen
                   - puheenjohtajan valinta,
                   - sihteerin valinta,
                   - kahden pöytäkirjan tarkastajan valinta,
                   - kahden ääntenlaskijan valinta,

3.               Todetaan läsnä olevat äänioikeutetut jäsenet

4.               Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus

5.               Esitetään johtokunnan laatima toimintakertomus ja tilinpäätös sekä toiminnantarkastajan antama lausunto

6.               Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä johtokunnalle ja muille vastuuvelvollisille

7.               Muut kokoukselle esitetyt asiat

Jäsenhakemuksen tekeminen perustettuun Etelä-Suomen Ampumahiihto ry:hyn ja lisäys päätökseen yhdistyksistä, joiden jäsen seura vuonna 2024 on.

Jäsenistöstä tullut kysely liittyen ampumahiihdon leirikustannuksiin (Urlus tuki).

8.               Kokouksen päättäminen

Kahvitarjoilu